লেখালেখি করে মাসে ৬ হাজার টাকা ইনকাম

ফেসবুকে লিংক শেয়ার করে ১০০০ টাকা আয়

All That Glitters is not Gold Story For Class 6, 7, 8, 9, 10

আসসালামু আলাইকুম প্রিয় শিক্ষার্থী বন্ধুরা আজকে বিষয় হলো All That Glitters is not Gold Story For Class 6, 7, 8, 9, 10 জেনে নিবো। তোমরা যদি all that glitters is not gold essay 250 words টি ভালো ভাবে নিজের মনের মধ্যে গুছিয়ে নিতে চাও তাহলে অবশ্যই তোমাকে মনযোগ সহকারে পড়তে হবে। চলো শিক্ষার্থী বন্ধুরা আমরা জেনে নেই আজকের all that glitters is not gold paragraph in 150 words  টি।

All That Glitters is not Gold Story
All That Glitters is not Gold Story

Complete the following story following the cue.

Once there was a stag in a forest. He felt very thirsty and went to a stream to drink water. The water of the pool was so clear that he could see his image in the water. .................

ALL THAT GLITTERS IS NOT GOLD 

Once there was a stag in a forest. He felt very thirsty and went to a stream to drink water. The water of the pool was so clear that he could see his image in the water. He was very charmed to see the image of his horn. 

But when he saw his legs, he was very sorry because his legs were very thin and ugly. While thinking so, he saw a hunter coming towards him with his hounds. The stag was so afraid that he started running fast to save his life. 

His legs helped him to run fast. But his horns got entangled with the creepers in the bushes. He fell down. The hunter came and killed him. Had he not the horns, he might not have been killed.

অর্থঃ একবার এক জঙ্গলে হরিনাম ছিল। তিনি খুব তৃষ্ণার্ত বোধ করলেন এবং জল খেতে একটি স্রোতের কাছে গেলেন। পুকুরের পানি এতই স্বচ্ছ ছিল যে সে পানিতে তার প্রতিচ্ছবি দেখতে পায়। তার শৃঙ্গের প্রতিচ্ছবি দেখে তিনি খুব মুগ্ধ হলেন।

কিন্তু যখন সে তার পা দেখতে পেল, তখন তার খুব আফসোস হল কারণ তার পা খুবই চিকন এবং কুৎসিত ছিল। এমন ভাবতে ভাবতে সে দেখতে পেল এক শিকারী তার শিকারী শিকারী নিয়ে তার দিকে এগিয়ে আসছে। হরিণটি এতটাই ভয় পেয়ে গেল যে সে প্রাণ বাঁচাতে দ্রুত দৌড়াতে শুরু করল।

তার পা তাকে দ্রুত দৌড়াতে সাহায্য করেছিল। কিন্তু তার শিং ঝোপের মধ্যে লতাগুলোর সাথে জড়িয়ে পড়ে। তিনি মাটিতে পড়ে. শিকারী এসে তাকে মেরে ফেলল। তার শিং না থাকলে হয়তো তাকে হত্যা করা হতো না।

আর্টিকেলের শেষকথাঃ all that glitters is not gold story 300 words

আমরা এতক্ষন জেনে নিলাম all that glitters is not gold essay 200 words  টি। যদি তোমাদের আজকের এই all that glitters is not gold meaning in bengali   টি ভালো লাগে তাহলে ফেসবুক বন্ধুদের মাঝে শেয়ার করে দিতে পারো। আর এই রকম নিত্য নতুন পোস্ট পেতে আমাদের আরকে রায়হান ওয়েবসাইটের সাথে থাকো। all that glitters is not gold story, all that glitters is not gold meaning in bengali, all that glitters is not gold meaning, all that glitters is not gold tag question, amplification all that glitters is not gold, all that glitters is not gold amplification, all that glitters is not gold essay, all that glitters is not gold bengali meaning, all that glitters is not gold paragraph, all that glitters is not gold merchant of venice, all that glitters is not gold bangla meaning, all that glitters is not gold type of sentence, all that glitters is not gold examples, all that glitters is not gold story pdf download, amplify all that glitters is not gold, all that glitters is not gold which type of sentence

Next Post Previous Post