business loans, commercial loan, auto insurance quotes, motorcycle lawyer

The Privileged should Extend Helping Hands to the Poor Story

Assalamu Alaikum Dear Students. Today's Topic is The Privileged should Extend Helping Hands to the Poor Story. If you want to get The Privileged should Extend Helping Hands to the Poor Story Well in Your Mind Then You Must Read Carefully. Let's know Today's Topic The Privileged should Extend Helping Hands to the Poor Story.

The Privileged should Extend Helping Hands to the Poor Story
The Privileged should Extend Helping Hands to the Poor Story

The following is the beginning of a story. Complete it in your own words.

It was a bright sunny morning. I was going to college with some of my friends. We were in a hilarious mood as we were talking about our plan to go on a picnic. Suddenly...............................

The Privileged should Extend Helping Hands to the Poor Story

It was a bright sunny morning. I was going to college with some of my friends. We were in a hilarious mood as we were talking about our plan to go on a picnic. Suddenly, we noticed an old woman who was begging money for her ailing son. It was hard for us to turn a blind eye. Her torn clothes and sad face brought tears to our eyes and we decided to help her. When we asked her about her son, she replied that her son was a garments worker and had been crippled due to an accident in the factory. The owner did not provide any compensation, and since then, she had to beg for buying food and medicine for her son. All of us felt sorrow for the unfortunate woman and gave her the money we saved for the picnic. Then, we again started for the college while thanking the Almighty about our privileged lives. We have our health, a roof over our head, food on table and a million other blessings to count. It is the duty of the wealthy and the privileged section of the society to come forward to aid these unfortunate people.

অর্থঃ এটি একটি উজ্জ্বল রৌদ্রোজ্জ্বল সকাল ছিল। আমি আমার কিছু বন্ধুদের সাথে কলেজে যাচ্ছিলাম। পিকনিকে যাওয়ার পরিকল্পনার কথা বলতে গিয়ে আমরা হাসিখুশি মেজাজে ছিলাম। হঠাৎ, আমরা একজন বৃদ্ধ মহিলাকে লক্ষ্য করলাম যে তার অসুস্থ ছেলের জন্য টাকা ভিক্ষা করছে। আমাদের জন্য চোখ বন্ধ করা কঠিন ছিল। তার ছেঁড়া জামাকাপড় এবং দুঃখী মুখ আমাদের চোখে জল এনেছিল এবং আমরা তাকে সাহায্য করার সিদ্ধান্ত নিয়েছিলাম। আমরা যখন তাকে তার ছেলের বিষয়ে জিজ্ঞাসা করি, তখন তিনি উত্তর দেন যে তার ছেলে একজন গার্মেন্টস কর্মী এবং কারখানায় দুর্ঘটনার কারণে পঙ্গু হয়ে গেছে। মালিক কোন ক্ষতিপূরণ দেয়নি, এবং তারপর থেকে, তাকে তার ছেলের জন্য খাবার এবং ওষুধ কেনার জন্য ভিক্ষা করতে হয়েছিল। আমরা সকলেই হতভাগ্য মহিলার জন্য দুঃখ অনুভব করেছি এবং তাকে পিকনিকের জন্য আমাদের জমানো অর্থ দিয়েছি। তারপর, আমরা আমাদের সুবিধাজনক জীবনের জন্য সর্বশক্তিমানকে ধন্যবাদ জানিয়ে আবার কলেজের জন্য শুরু করি। আমাদের স্বাস্থ্য, আমাদের মাথার উপর একটি ছাদ, টেবিলে খাবার এবং গণনা করার মতো আরও এক মিলিয়ন আশীর্বাদ রয়েছে। এই হতভাগাদের সাহায্যে এগিয়ে আসা সমাজের বিত্তবান এবং সুবিধাভোগী অংশের কর্তব্য।

The End Of The Article: The Privileged should Extend Helping Hands to the Poor Story

We Have Learned So Far The Privileged should Extend Helping Hands to the Poor Story. If You Like Today's The Privileged should Extend Helping Hands to the Poor Story, You Can Share it With Your Facebook Friends. And Stay With Our RK Raihan Website To Get Daily New Posts Like This.

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url