লেখালেখি করে মাসে ৬ হাজার টাকা ইনকাম

ফেসবুকে লিংক শেয়ার করে ১০০০ টাকা আয়

Write a Letter To Your Friend Not to Spend Much Time In Facebook

Assalamu Alaikum Dear Students. Today's Topic is Write a Letter To Your Friend Not to Spend Much Time In Facebook. If you want to get Write a Letter To Your Friend Not to Spend Much Time In Facebook Well in Your Mind Then You Must Read Carefully. Let's know Today's Topic Write a Letter To Your Friend Not to Spend Much Time In Facebook.

spend much time in facebook letter
spend much time in facebook letter

Suppose you are Anik Anika. You received a letter from your father yesterday. In the letter, he warned you not to spend much time in Facebook. Now write a reply to his letter.

May 04, 2017 

Rangpur Girls' College Hostel 

Rangpur 

My dear Father, 

Assalamualaikum. My best wishes and heartiest love to you. I hope all of you are well by the grace of Almighty Allah. I am also well. You warned me not to spend much in Facebook. I would request you to have faith in your daughter. I use Facebook, no doubt. But I use it only for the benefit of my study. We have created a group and we share our problems related to any subject in this group. We get almost an immediate solution from some of our friends who are expert in it. Besides, we pass other information like, suspension of any class, tutorial exam notice or any other news related to college. The most important news for you is that I have stood second in the examination. I have got 85 percent marks on an average. You must give me credit as I was sick during the examination. This result also proves that I do not waste my time in vain. So, please don't worry for me. 

With best regards to you and love to all. Please pray for me. 

Your loving daughter, 

Anika

*Draw An Envelop Here

অর্থঃ 

04 মে, 2017

রংপুর গার্লস কলেজ ছাত্রাবাস

রংপুর

আমার প্রিয় পিতা,

আসসালামুয়ালাইকুম। আপনার প্রতি আমার শুভকামনা এবং আন্তরিক ভালবাসা। আশা করি মহান আল্লাহর রহমতে আপনারা সবাই ভালো আছেন। আমিও ভালো আছি. আপনি আমাকে ফেসবুকে বেশি খরচ না করার জন্য সতর্ক করেছিলেন। আমি আপনাকে আপনার মেয়ের প্রতি বিশ্বাস রাখতে অনুরোধ করব। আমি ফেসবুক ব্যবহার করি, সন্দেহ নেই। কিন্তু আমি এটি শুধুমাত্র আমার অধ্যয়নের সুবিধার জন্য ব্যবহার করি। আমরা একটি গ্রুপ তৈরি করেছি এবং আমরা এই গ্রুপে যেকোনো বিষয় সম্পর্কিত আমাদের সমস্যা শেয়ার করি। আমরা আমাদের কিছু বন্ধুর কাছ থেকে প্রায় তাৎক্ষণিক সমাধান পাই যারা এতে বিশেষজ্ঞ। এছাড়াও, আমরা অন্যান্য তথ্য যেমন, কোনো ক্লাস স্থগিত, টিউটোরিয়াল পরীক্ষার বিজ্ঞপ্তি বা কলেজ সম্পর্কিত অন্য কোনো খবর পাস করি। আপনার জন্য সবচেয়ে গুরুত্বপূর্ণ খবর হল আমি পরীক্ষায় দ্বিতীয় হয়েছি। আমি গড়ে 85 শতাংশ নম্বর পেয়েছি। পরীক্ষার সময় আমি অসুস্থ ছিলাম বলে আপনাকে অবশ্যই আমাকে ক্রেডিট দিতে হবে। এই ফলাফলটিও প্রমাণ করে যে আমি অযথা আমার সময় নষ্ট করি না। তাই, আমার জন্য চিন্তা করবেন না দয়া করে.

সকলকে জানাই আন্তরিক শুভেচ্ছা ও ভালোবাসা। আমার জন্য দোয়া করবেন।

তোমার আদরের মেয়ে,

আনিকা

The End Of The Article: Write a Letter To Your Friend Not to Spend Much Time In Facebook

We Have Learned So Far Write a Letter To Your Friend Not to Spend Much Time In Facebook. If You Like Today's Write a Letter To Your Friend Not to Spend Much Time In Facebook, You Can Share it With Your Facebook Friends. And Stay With Our RK Raihan Website To Get Daily New Posts Like This.

Next Post Previous Post