business loans, commercial loan, auto insurance quotes, motorcycle lawyer

Snatching Paragraph For Class 6, 7, 8, 9, 10, 12

Assalamu Alaikum Dear Students. Today's Topic is Snatching Paragraph For Class 6, 7, 8, 9, 10, 12. If you want to get Snatching Paragraph For Class 6, 7, 8, 9, 10, 12 Well in Your Mind Then You Must Read Carefully. Let's know Today's Topic Snatching Paragraph For Class 6, 7, 8, 9, 10, 12.

Snatching Paragraph
Snatching Paragraph

Snatching Paragraph

Snatching refers to snatching away money or ornaments or valuable things from passers-by and passengers by using force or at gun point. Everyday we find the news of many snatchings in all the dailies of our country. It seems that the snatchers are the monarchs of all they survey. So it has become very risk), to move alone in the road. If the snatchers do not find anything valuable with the person they attack, he or she is either stabbed or killed. They use knives, bombs, guns or any kind of weapon. Though the Victim cries for help, the nearby people or the police force do not go forward to help the victims, If the snatchings face any kind of trouble, they explode bombs or shoot, create panic and disperse people and safely they make their way after snatching. There are many reasons behind snatching. Firstly our socio-economic condition is the root cause of snatchings. Again those who are addicted in gambling, drinking and drug taking do it to manage money for their addiction. It is a great problem for our country. So stern action and necessary measures should be taken to set punishment for the snatchers so that people can move freely and easily. 

অনুবাদঃ ছিনতাই বলতে বলপ্রয়োগ করে বা বন্দুকের জোরে পথচারী এবং যাত্রীদের কাছ থেকে টাকা বা অলঙ্কার বা মূল্যবান জিনিস ছিনিয়ে নেওয়াকে বোঝায়। প্রতিনিয়তই আমরা দেশের সব দৈনিকে অনেক ছিনতাইয়ের খবর পাই। মনে হচ্ছে ছিনতাইকারীরা তাদের সমস্ত জরিপের সম্রাট। তাই রাস্তায় একা চলাফেরা করা খুবই ঝুঁকিপূর্ণ হয়ে পড়েছে। ছিনতাইকারীরা যাকে আক্রমণ করে তার কাছে মূল্যবান কিছু না পেলে তাকে হয় ছুরিকাঘাত বা হত্যা করা হয়। তারা ছুরি, বোমা, বন্দুক বা যেকোনো ধরনের অস্ত্র ব্যবহার করে। ভিকটিম সাহায্যের জন্য চিৎকার করলেও আশেপাশের লোকজন বা পুলিশ বাহিনী ক্ষতিগ্রস্তদের সাহায্য করতে এগিয়ে আসে না, ছিনতাইকারীরা কোনো ধরনের ঝামেলায় পড়লে তারা বোমা বিস্ফোরণ বা গুলি করে, আতঙ্ক সৃষ্টি করে এবং লোকজনকে ছত্রভঙ্গ করে এবং নিরাপদে পথ পাড়ি দেয়। ছিনতাই ছিনতাইয়ের পেছনে অনেক কারণ রয়েছে। প্রথমত আমাদের আর্থ-সামাজিক অবস্থাই ছিনতাইয়ের মূল কারণ। আবার যারা জুয়া, মদ্যপান এবং মাদক সেবনে আসক্ত তারা তাদের আসক্তির জন্য অর্থ পরিচালনার জন্য এটি করে। এটা আমাদের দেশের জন্য বড় সমস্যা। তাই ছিনতাইকারীদের শাস্তির জন্য কঠোর ব্যবস্থা গ্রহণ ও প্রয়োজনীয় ব্যবস্থা গ্রহণ করতে হবে যাতে মানুষ নির্বিঘ্নে চলাচল করতে পারে।

The End Of The Article: Snatching Paragraph For Class 6, 7, 8, 9, 10, 12

We Have Learned So Far Snatching Paragraph For Class 6, 7, 8, 9, 10, 12. If You Like Today's Snatching Paragraph For Class 6, 7, 8, 9, 10, 12, You Can Share it With Your Facebook Friends. And Stay With Our RK Raihan Website To Get Daily New Posts Like This.

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url